neW semEstER..nEw liFe n nEw assignmeNT...

Hari ni sebenarnya bermulalah perjalanan akhir sy Sbagai seorg studeNt...ye ye lh ko anas,,,praktikal pun tk lepas lg hehehe....tp ska ati ak lh kn...my page bh ni kn hehehehe....well my last result was in gOOd standing....ok lh..bbaloi ngn suma usaha yg di curah kan (uSaha??) 

actually i was in bad mood for a days...thats because my mR LoVe anGel... menyakiti hati ku huhuhu...smpai hati u buat i cmni ek (wawawawa)...act dia tk buat apa2 pun tp biasa lh...ak ni kn tk betul sngt...jeles melampau hehehehe.....
biasa lH kn bbls2 komen ngn gurl len,dedicated a song for other girl (act, it was not only for the girl, he also tag  that song for his friends..a BOY)...awat lh ko penjeles sngt ni anas....
beside that, i fEel something wrong with my days...when i think what was wrong i realize that ak dh terbiasa ngn kehadiran my Mr Little Bf...tido ngn dia,mkn ngn dia, jaln ngn dia,bgaduh ngn dia, mrajuk ngn dia n suma ny ak buat ngn dia....Yunk, how aunty wish u are here....bila dia teda rasa cam 1 part of my life ada yg kurang...i really love that boy much2...
--selain itu, semua my housemate dh memunculkan diri n biasa lh...bising itu kebiasaan kami hehehe....rindu ngn bgosip ngn mY love housemate ni...bila fikir yg ni myb last sem kami tnggal sma...sedih owh...almost 1 year kami tnggal sma mlahan 3 of them tu sy dh kenal almost 3 years...its very hard lh for me to accept....
--to kak ani,biah,naimah,mell,ct n dyla...tq for being my friends for this sem....(wei anas,awat ko pnya ayat cm ko dh tk kn jmpa dorg lg...sengal ar ko ni) heheheeh saje je...
--esok bru nk pi mdaftar...mls nk ari ni...
 wish me luck for this last sem k ...
Luv u alls...

Miss AuntY..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: