thIs iS me.....

tOdaY i would likE tO share something bouT me...Myself....
i dont really care about how people think bout me...for me as long as they can respect the ways i carry my life...then i will respect them too. for me its simple....awak tak susah kan hidup saya...saya pn tk kn susahkn hdup awak....
sy sering disalah ertikan sebagai seorang Muslim or time d semenanjung..sy sering dikatakan salah seorang dari mereka...but im not...the true is im sabahan...n i'm christian...my mom was kadazan n my dad from Indonesia....i think my face pun dh tunjukkan yg saya adalah org sabah tp rasanya tidak bagi sesetengah org....
i really like my eyes....cz it was warna hazel....like it heheheehe...
im not beutiful,cute or whatsoever.... im just me...have eyes, nose,ear n etc just like u all... i'm a chubby person huhuhu....really like eat...n eat...apa lg yg ak nk citer kn tntg diri ak ya...
kalo ada apa2 yg ak rasa korg ptt tau tntg ak...ak akn bg tau k...

until the next entry...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: